A Griffsoft RT fenállása óta két integrált ügyviteli rendszert fejlesztett ki. Az első termék a DOS-alapú FORRÁS-PC, majd ezt követte a Windows felületű, SQL alapú FORRÁS-SQL. Folyamatosan ellátja szoftver termékeinek követő fejlesztését, biztosítva ezzel a jogszabályok, a felhasználói igények és az informatika fejlődésével járó követelmények teljesítését.
A FORRÁS-SQL rendszer modulokból - alrendszerekből - álló windows-os kezelői felületű, SQL adatbázisra épülő integrált ügyviteli és bonyolítási rendszer. A rendszerben lévő modulok egymásra építkeznek, számuk tetszőlegesen bővíthető. Egy adott gazdálkodó szervezet adminisztrációja alapvetően két jól elkülöníthető részre osztható. Az egyik a felhasználó tevékenységeinek bonyolítása, amely magában foglalja a rendelések nyilvántartását, előkalkuláció készítését, árajánlat készítését, anyag- vagy árubeszerzést, termék előállítást, valamint az áruértékesítést. Az adminisztráció másik része az ügyviteli elszámolások köre.
Mind a Forrás-PC, mind a Forrás-SQL illeszkedik a felhasználók
munkaszervezési és információs igényeihez, és olyan általános ügyviteli
keretet biztosít, amelyet a felhasználó egyedi igény szerint tölthet ki
konkrét tartalommal, azaz határozhatja meg a számára fontos kimeneteket.
A szegedi fejlesztő bázis valamint a többéves értékesítési tapasztalat
biztos hátteret, hosszú távú támogatottságot biztosít a rendszer felhasználói
részére.
Termelő-, szolgáltató-, és kereskedelmi vállalatok, valamint költségvetési intézmények általános ügyviteli problémáinak megoldásához ajánljuk a Forrás-PC és a Forrás-SQL rendszereket. Bár előbbi DOS, az utóbbi pedig Windows felületen működik, a kettő vegyes alkalmazásban is illeszthető a felhasználók igényeihez.
Rugalmasságának köszönhetően a rendszer gyorsan népszerűvé vált: ma már több mint háromszáz felhasználónál közel nyolcezer ember dolgozik vele teljes megelégedéssel. többek között olyan cégek és intézmények, mint a Miniszterelnöki Hivatal, a Kincstári Vagyoni Igazgatóság, a Bestfoods Hungary Rt., az Agrimill Rt., a Gabona Rt., ERDÉRT RT és a Hungexpo Rt.
Moduláris felépítés, | |
Grafikus felhasználói felület, | |
A 2002. év problémájának megoldása | |
Tetszőleges számú vállalat egyidejű kezelése | |
A rendszer valamennyi szolgáltatása három nyelven elérhető | |
Több devizanem egyidejű kezelése | |
Felhasználó által definiálható, egyszerűen
szerkeszthető lekérdezések, adatvisszanyerés |
|
Felhasználó igényei szerint szabadon paraméterezhető | |
Beépített eszköztár adatok importálására, exportálására | |
Ügyvitelileg zárt rendszer | |
Egyszeres adatfeldolgozás | |
Nemzetközi konszolidáció | |
Vezetői információs rendszer | |
A Forrás adatbázisára épülő, OLAP alapú döntéstámogatási rendszer | |
Workflow támogatás | |
E-business (EDI, Internet, stb.) támogatás1 | |
Pénzügyi tervező rendszer | |
Saját bevezetési módszertan (MonImplement) | |
BPR támogatás | |
Kliens/szerver architektúra | |
Támogatott kliens operációs rendszerek: Microsoft Windows 3.x, 95, 98, 2000, Nt 3.x, 4.0, XP |
|
A 4GL adatbázis kezelő használata platform-függetlenséget biztosít | |
Többszintű jogosultsági rendszer | |
Relációs adatbázis-kezelés, normalizált adatmodell |